Wordt het zondag stof of slik?

door René Schrier

Nog een video in de aanloop naar zondag. Ik weet dat er morgen (woensdag) ook gereden wordt tussen Gent en Wevelgem. Maar toch, ik ben me aan het opladen voor zondag. De video is promotie voor een film over Parijs-Roubaix. Ik heb besloten, ik blijf thuis. Ik wil alles meteen zien en zet dan meteen zondagmiddag foto’s op het fotoalbum van dit wielerblog.

Tafi heeft het helemaal gehad met Parijs-Roubaix. Hij is blij dat hij er vanaf is.

Tafi heeft het helemaal gehad met Parijs-Roubaix. Hij is blij dat hij er vanaf is.

De NOS verspreidde dit persbericht:

Zondag 12 april doet de NOS live verslag van Parijs-Roubaix (13.00-17.50 uur). De is rechtstreeks te volgen in de NOS Studio Sport-uitzending op Nederland 1. Het commentaar is van Mart Smeets en Maarten Ducrot. NOS Langs de Lijn verzorgt live flitsen in de reguliere uitzending op Radio 1. Het verslag komt van Gio Lippens.

Op woensdag 8 april wordt de wielerklassieker Gent-Wevelgem, ook wel de ‘waaierklassieker’ genoemd, verreden. De renners rijden een groot deel door het Belgische kustgebied waarbij ze meestal moeten opboksen tegen de straffe wind. NOS Studio Sport doet live verslag van deze semiklassieker vanaf 14.20 uur tot en met de finish rond 16.30 uur. Het commentaar wordt verzorgd door Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. Ook NOS Langs de Lijn doet verslag en wel met live flitsen in de lopende programmering op Radio 1. Het verslag komt van Sebastiaan Timmerman. De wedstrijden zijn dit seizoen ook live en on demand te volgen via www.nos.nl. Elke wielerwedstrijd krijgt een aparte pagina met daarop live streams, de route, statistieken, archiefmateriaal, reportages en interviews.

Jullie kennen mijn  mening over de NOS wielerreportage. Maar ik ben niet te beroerd dit even te melden. Vergeet niet naar de video’s te kijken. Gisteren stond er ook al een op. Alle video’s zijn te zien als je onder categoriën op Wielervideo’s klikt.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Wielervideo's

Geef een reactie

