Doping en Rebellin

door René Schrier

Het gonst weer van  de verhalen. Rebellin zou gedrogeerd (Cera) zijn geweest. Er worden meer namen ook in andere sporten genoemd. Ook de naam van Cancellara wordt gefluisterd. Ik heb dit weekeinde nog met respect naar die oude of moet ik zeggen afgetrainde kop van Rebellin op televisie zitten kijken. Ik weet het niet.  Misschien een laatste exponent van het oude wielrennen, zoals bij de NOS steeds gezegd wordt. Maar wat moet je dan denken van een AndySchleck die zo afgetekend wint? Ik hoop dat het talent is en ik gun het hem van harte. Maar zijn die andere renners in de finale van Luik-Bastenaken-Luik van zondag dan gek?

2 reacties

Opgeslagen onder Actueel

2 Reacties op “Doping en Rebellin

  1. Matthew

    Beste René,

    Volgens mij is Samuel Sanchez Olympisch kampioen?

    • rschrier

      Natuurlijk ik was even in de war met Bettini in 2004. En inmiddels hebben we Sanchez al weer gehad. Ik zal het meteen veranderen

Geef een reactie

