Spannend tot het eind

door René Schrier

Ik schreef gisteren al dat in Yerseke was voor de koersen daar. Maar op hetzelfde moment was de koninginnerit in de Ronde van Romandie op televisie. Ik probeer die uitzendingen met behulp van de dvd-recorder zo veel mogelijke te volgen. Dus ik zag later Laurens ten Dam van Rabo Bank prima presteren en de bergtrui pakken. Maar ik zag ook een heel spannende finish die ik u niet wil onthouden. Je denkt dat je de overwinning in je zak hebt, maar dan wordt het toch nog spannend. Hoewel als het er op aankomt en als ik de beelden nog eens bekijk, denk dat ik dat Rein Taaramae de overwinning bewust aan Roman Creutziger laat. Wel een Oost-Europees podium gisteren trouwens. Is dat de toekomst? Is dit de nieuwe generatie?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Actueel, Wielervideo's

Geef een reactie

