Er broeit wat rond het Astana team

door René Schrier

We hebben al gemeld dat het Astana team in geldproblemen zit. Voor de 31-ste van deze maand moet er duidelijkheid zijn of ze worden failliet verklaard. We hebben ook al gemeld dat Lance Armstrond graag zijn eigen team wil hebben. Hij is druk bezig geld bij elkaar te brengen. Maar als je op je oude dag al moeite hebt een berg inde Giro op te komen (overigens niks ten nadele van Armstrong hoor, want ik houd er wel van dat hij ondanks alles zo’n uitdaging toch oppakt) dan duurt het even om heel veel miljoenen voor een cycling team bijeen te brengen. Ik kwam nu weer foto’s tegen van het tenu van dat eventuele nieuwe team van Armstrong.shirtsastana Het gerucht gaat dat ze binnen enkele dagen al in deze outfit zullen rijden.

Leuke roddels. Ik hoor het liever dan het jaarlijkse gezeur over doping.Ik heb genoten van de twee aankomsten bergop in de Giro. Je weet hoe ik over aankomsten bergop denk. Lees mijn wielerdagboeken er nog maaar eens op na. Vandaag in de Giro was echt een mooie en niet alleen omdat er eindelijk weer eens een Rabo won .

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Actueel, Giro, Ronde van Italie

Geef een reactie

