Nog een keer over Tom Boonen

door René Schrier

Mijn goede vriend Jan Mart Elenbaas uit Amsterdam stuurde me per e-mail een artikel toe uit de Volkskrant van Ivo van Hilvoorde over de drugs-affaire van Tom Boonen en wilde weten wat ik er van vond. In feite komt het artikel overeen met de mening die ik ook al op dit wielerblog in eerdere berichten over Tom Boonen verkondigde. Wat mij betreft is er een scheiding tussen privé en professioneel en de regels van de UCI. Daarnaast blijft natuurlijk altijd de individuele verantwoordelijkheid van de renner zelf een rol spelen.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Actueel

Geef een reactie

