Is de Tour de France saai?

door René Schrier

Moeten we het doen met mooie plaatjes?

Moeten we het doen met mooie plaatjes?

In de nieuwe bijdrage van het Tourdagboek vraag ik me vandaag af of deze Ronde van Frankrijk saai is. Heb ik me misschien verkeken op het parkoers en me te zeer op de Mont Ventoux gefocust?

Moet er meer bergop gefinisht worden? Of is Astana gewoon te sterk. Of worden ze niet voldoende aangevallen en wie moet dat dan doen? Alemaal vragen. Ik hoor van jullie graag het antwoord.

2 reacties

Opgeslagen onder Dagboek Tour de France, Tour de France

2 Reacties op “Is de Tour de France saai?

  1. Wim Oosterwijk

    De TDF is in mijn ogen echt saai! Waarom? Ik zie als sportliefhebber(geen wielrenliefhebber) geen of te weinig spektakel, geen gevechten.

    Iedere dag een groep laten ontsnappen en daarna vlak voor de finish terugpakken en dan de sprint.

    Geen ploeg of renner zal halverwege een ontsnapping doen…tenzij er een etappe is met cols van de hoogste categorie.

    Helaas, ik kijk het (nog) wel, maar veel plezier heb ik er niet aan.

  2. Marianne

    OERsaai.

    De TOUR hiervoor was veel spannender en dus leuker.
    Iedereen is weer als verlamd ,nu hij mee doet.
    Waarom ??????
    Weg mat Lance!.
    Hoera voor Contador!

Geef een reactie

