Vervolg van dagboekjes Nick Nieuwdorp

Frits Bakker

CALPE Hoe vergaat het Nick Nieuwdorp en Nick van der Lijke in het trainingskamp in Calpe? Vandaag de verslagen van dinsdag en woensdag in de serie dagboekjes van een korte trainingsstage in Spanje.

DAG 5

Dinsdag. Vandaag had ik een hersteldag, dat hield in 2,5 rustig fietsen en daar hield ik me dan ook aan. We vertrokken om half 11 bij Chickendis. Daar stond ook mijn ploegmaat Jorne te wachten op ons. Eerst reden we een rondje van 1 uur, ik reed samen met Jorne het hele rondje op kop en zo kon ik Jorne wat beter leren kennen. Daarna reden we terug naar Calpe om Martijn op te pikken. Daarna reden we richting Altea en Benidorm, daar tussenin draaide ik terug, omdat ik al bijna 2 uur had. Bij terug komst had ik 2,5 voor mij dus genoeg voor vandaag. Een lekkere dag, een wat kortere dan normaal, maar een goede training. ‘S avonds zijn we bij de chinees gaan eten en hebben we nog de hele avond een beetje tv gekeken.

DAG 6

Woensdag. Vandaag stond er weer een langere training op het programma van 5 uur! Het weer was niet goed, dus we besloten iets later weg te gaan. En dat was een goed idee, om half 1 toen we weg reden was het helemaal opgeklaard en scheen het zonnetje, het was zo’n 19 graden. We reden vandaag zo vlak mogelijk, wat heel moeilijk is hier! Richting Alicante en daarna weer terug met een ommetje. Naar Alicante was het 60 heen en 60 terug. Daarna reden we nog richting Moraira en Benissa, zodat we ruim 5,5 uur hadden toen we terug waren. Een hele lekkere training vandaag, de benen voelden goed na de lange rit. ‘S avonds weer lekker gegeten bij Chickendis!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Actueel, Nick Nieuwdorp, Nick van der Lijke

Geef een reactie

