Is het misschien Nicki Sorensen?

door René Schrier

Ik ben nog steeds niet klaar met die foto die ik eenpaar dagen geleden op het blog zette. Ik weet nog steeds niet zeker wie het is, maar toen ik daarnet een Saxo renner weer in zo’n rode Zwitserse trui op kop zag sleuren, dacht ik: die trui heb ik vaker gezien.

Wie is dit?

Dit is de man die ik fotografeerde, En ik moet zeggen, ik heb een foto van Nicki Sorensen op internet opgezocht, maar hij lijkt er niet echt op.

Maar dat kan aan mij liggen, ik heb al eerder op dit blog geschreven dat ik problemen heb met het herkennen van gezichten. Ik heb al wel enkele suggesties van lezers gekregen, maar de echte oplossing zat er nog niet bij.

Hieronder de foto (een vrij recente denk ik) die ik van Sorensen op internet vond.

Is dit hem dan?

8 reacties

Opgeslagen onder Tour de France

8 Reacties op “Is het misschien Nicki Sorensen?

  1. ronald apers

    neen.het is zeker niet sorensen.frits zal even bij saxobank gaan moeten vragen wie die persoon op de foto is.

    • rschrier

      En zo blijft het raadsel in de wereld. Frits is volgens mij trouwens nog niet echt in de buurt van het peloton.

    • Franky Weemaes

      gaan je niet kunnen antwoorde Frits

      • rschrier

        Franky, Frits zit op de Tourmalet daar zul je volgende week op dit blog van alles over lezen. Ik heb de foto gemaakt en me sindsdien afgevraagd in de stukjes op dit blog wie de man op de foto is. Ik heb naar foto’s van jouw op het internet gezocht maar echte duidelijke portretten zijn er maar weinig. Wat deed je daar die dag bij Saxo Bank en waar is je koerstrui van Rabout gebleven? En met wie stond je te praten?
        Als je een foto van jezelf hebt, stuur hem eens op dan kunnen we de vergelijking maken. tourdezelande@pzc.nl

        Groeten René

  2. Hans Boom

    Volgens mijn bescheiden mening is de renner op de foto : Lucas Sebastian Haedo

    Mvg

    Hans Boom

    • rschrier

      Was dat niet die man die ooit nog voor de Rabo heeft gekoerst? Als ik zo de foto’s zie – maar wie ben ik – is het niet dezelfde.

  3. Sven

    Ciao René,
    Leuk, zo’n wielerquiz. :-)
    Volgens mij is het Bobby Julich, ex-renner en tegenwoordig trainer van Team Saxo Bank, of Rider Development Manager met een duur woord.

  4. Franky Weemaes

    Heren,

    Mag ik zo vriendelijk zijn het probleem op te lossen aub. Ik ben de persoon op de foto , ben geen saxorenner maar ééndagsbezoeker van de tour met een shirtje aan wegens te koud. Ben wel wielrenner gedurende een 25-tal jaar geweest in de reeks net onder de pro’s. Het streelt echter mijn ego jullie te “horen” denken er één te zijn, niet kwaad voor een 45jarige he ;-)

    mvg,
    Franky
    ps: wat zo’n shirt allemaal niet te weeg brengt!

Geef een reactie

