Zou het Julich zijn?

door René Schrier

Het laatste woord over de foto van de onbekende man met het Saxo Bank shirt is nog niet gezegd, maar het zou wel eens kunnen zijn dat de ‘quiz’ zijn ontknoping nadert.

Sven kwam namelijk met het volgende antwoord:

Ciao René,Leuk, zo’n wielerquiz. :-)Volgens mij is het Bobby Julich, ex-renner en tegenwoordig trainer van Team Saxo Bank, of Rider Development Manager met een duur woord.
Dus ik onmiddellijk foto’s van Julich opzoeken en ik vond er een die volgens mij redelijk dicht in de buurt komt.
Het zou hem kunnen zijn. Het is best moeilijk actuele foto’s van Julich te vinden. Want die foto links hierboven is misschien al weer wat ouder. De oplossing van Sven heeft wat mij betreft het voordeel van de twijfel, hoewel ik dat shirt dan nog wel een beetje vreemd vind. Maar als iemand een betere oplossing heeft dan hoor ik het graag. En ik zet er een bescheiden prijsje op.
2 reacties

Opgeslagen onder Actueel

2 Reacties op “Zou het Julich zijn?

  1. Franky Weemaes

    niet langer gissen heren,ik ben de persoon die u zoekt

  2. Bobby Julich

    Yes guys, it ’s me…

Geef een reactie

