De grote onbekende heeft zich gemeld

door René Schrier

Het raadsel van de renner die ik voor Fabian Cancellara had aangezien is opgelost. De man in kwestie heeft zich gemeld. Het blijkt om de Vlaamse oud-renner Franky Weemaes te gaan.

Hij stuurde me het volgende e-mailtje:

Best wel grappig he,te weten dat men uitzoekt wie je bent.

De dag vd proloog was ik samen met Remi De Moor (sponsor Saxo en familie) op bezoek in de tour. Tegen de koude had ik een gekregen shirt van Saxo aangedaan. De shirt weekt bij vele mensen blijkbaar iets los in de vorm van verscheidene foto’s die genomen zijn.

Ik ben Franky Weemaes, afkomstig uit België (regio Beveren-Waas).  Een 25-tal jaar gedreven competitie wielrennen gedaan bij de reeks net onder de pro’s met 87 overwinningen. Momenteel rijd ik af en toe nog bij de  “nevenbonden”  zoals ook TMZ in NL.  Dus nog dagelijks de fiets op.

Vriendelijke groet

Franky

Hartstikke leuk Franky dat je zelf reageert. Ik ben blij dat het raadsel is opgelost. En goed dat je een foto hebt meegestuurd van die eerste Tourdagen, als een  bewijs dat je het werkelijk bent.

De foto die Franky met de e-mail meestuurde.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Tour de France, Tourstart in Rotterdam

Geef een reactie

